Tuesday 26 February 2008

atlar...




















3 comments:

Anonymous said...

salut sa se voi que t'aime les chevaux est aufaite sa te direr de voir moi blog mon titre est danser avec manon

monad said...

yedi
yüreğim var.
benim durumum başka!

yüksek dağın üstünde
ana rüzgara çarptım
elleri uzun yedi kız
beni aynalarına taşıdılar

yedi tüveyçli ağzımla
şarkılar söyledim
horozibiği kadırgalarım
armasız küreksiz yol alıyordu

görünümlerini yaşadım bir başkasının
göğsümün çevresindeki gizlerim
açığa çıkıyordu

yüksek dağın üstünde ana rüzgara çarptım

yedi
yüregim var.
benim durumum başka!

lorca

-atları çok beğendim, tebrik ederim.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.